söndag 31 mars 2024

Avstressande manöver

 Ok jag klarar mig självklart utan diskmaskin, det gör jag. Men nu har jag ju köpt en och tänk att det ska böka och stöka så man får dåndimpen. 

Ingen av oss har tummen mitt i handen utan vi brukar verkligen fixa det mesta. Vi har installerat några diskmaskiner genom åren. Men nu ska det inte gå som vi tänkt. Det kommer inget vatten in i maskinen. Det liksom stannar i den där jäkla aquastoppen. Morr!

Jag lovar att jag fick typ 3000 nya gråa hår, fick en ångest attack på toa. Tappade liksom allt. Det är då jag verkligen ska försöka lugna ner mig och inte slåss eller något sånt dumt eller kasta ut åbäket. 

Jag tänker på havet, jag tänker på Öland och jag tänker att jag måste bara åka dit snart. Se på sälarna vid långe Jan och bara njuta en stund. Så får det bli.

 Bilderna är från vårt uterum, det är där jag andas lugn idag.



Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Ibland så går det inte som man har tänkt sig. Fast man kanske redan gjort det många gånger förr.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Oj nej! Så jobbigt. Hoppas att allt har löst sig och att maskinen går lugnt och fint. Tur du har ett uterum att stressa ned och av i :-)
    Ha det gott!
    Varm kram,
    Anneli

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.