onsdag 6 december 2023

Stugläge och mental coaching

Hej hopp. Man kan ju tro att jag typ dött. Men det har jag inte. Jag bara försöker vara mig själv. Hitta balansen.

Mycket som händer privat och på jobbet som tar energi. Jag tror inte att jag hamnat i klimakteriet för jag är ju nyss fyllda 64 år. Det borde ha passerat. Men jag är ju ingen expert på det ämnet alls. Idag har jag varit på jobbmöte och sedan träffat min mentala coach. Två timmar med henne och lite kaffe gör att jag orkar kämpa på. Nu har jag känt henne i 30 år och i våra möten så landar jag alltid med positiv självkänsla och ett gott humör. Så ni som hänger här, håll ut. Jag kommer att försöka bli mer inspirerande och positiv.




Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Måla är ett skönt sätt att koppla av och skingra tankarna på ett tag.
    Låter bra att du har någon som du kan ventilera med och att du går nöjd där ifrån sedan.
    Ha en bra torsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Pia,
    Vad skönt att ha en coach som stöttar och peppar. Jag gick till en sådan förr när jag bodde i San Diego och det hjälpte mig att ta tag i och vända mina tankar och tankesätt. Vi tänker oss ned i mörkret och då är det bra att fä hjälp att tänka sig ut i ljuset igen. Hoppas du känner dig piggare snart. För övrigt så känns det där du beskriver igen. Jag har läst detta hos fler en en flitig bloggare på sista tiden. Att man hamnat i en svacka....

    Varm kram till dig!
    Anneli

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.