tisdag 24 oktober 2023

Stylistsamtal

 Jag är ju lite lättlurad om man säger så. Nyfiken på nytt och sånt jag inte provat. 

bild från annoanno.se

Nu hittade jag på nätet att man kunde få ett samtal med en stylist gratis, sen så skulle det komma hem en box med kläder som man fick prova hemma och skicka tillbaks om man inte ville ha kläderna. Jag fick fylla i uppgifter om storlek och vad jag absolut inte gillar m.m. Jag fick ett mail med förslagen på vad som kunde komma med i boxen.  En klassisk randig stickad tröja, absolut.

I slutänden så var det ju jag som bestämde vad jag tyckte var fint och då känns det som att jag var min egen stylist. Jag hade kanske valt dessa utan en stylist om jag kikat i en katalog eller på nätet eller i butik.



En klänning i viskos i marinblått och vitt. 


V-ringad marinblå tröja.


Byxor som jag redan har. Efter noga övervägande så avsa jag mig allt. Ångervecka tack och lov. I boxen på bilden högst upp så kändes de kläderna lite roligare. Mer färg och sånt som gör en glad.

Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Nu har du testat i alla fall 😉😊.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Kul att testa ändå. Jag hade inte vågat, har nog för mycket egna ideer ;-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Kul ändå att du testade! Jag tycker det är så himla tråkigt att handla kläder, både i riktiga affärer och på nätet, skulle gärna vilja att de bara hängde bra kläder här hemma som passade mig och min figur, men den servicen finns nog inte...;)

    Kram Gunilla

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.