lördag 19 augusti 2023

I min lilla värld av blommor

 Men se där, nu blommar det på väggen. 

Jag tycker att det liksom lyser något magiskt från mitten på blomman för dagen. Japp jag har livlig fantasi. Men visst är det väl fint?

 Äntligen så lyckades jag med luktärterna, jag var ju redo att ge upp dem för evigt. Likaså med dahliorna. Fast man kan ändra sig. 

Jag plockar in buketter så jag kan njuta inne också. Blandar malva, dubbel petunia med dahliorna. Underbara pastellfärger.

Lördag idag och jag ska kolla på fotboll innan jag ska följa med maken på ett bröllopsfotouppdrag. 

Solen skiner så jag har inget att klaga på alls idag.

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Underbara blomster.
    Ha en fin lördag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Woaw vilken självlysande blå färg. Nästan magisk mot den röda väggen.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Den där blå färgen är helt magisk...mina dahlior är ca 10 cm höga! Alldeles för torrt här på ön tyvärr.
    Ha en mysig söndag Pia.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara buketter du har, ja sannerligen har du lyckats!! Fotbollen gick ju bra! Och bröllop låter fantastiskt!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.