tisdag 15 augusti 2023

Ljusblå fiasko


Den där klänningen jag skickade efter som jag hade stora förhoppningar om. Den kom fast det tog väldigt låååång tid. Sen när jag packade upp den och provade så blev jag så besviken. Kolla här på bilden. Den slutar ovanför knät vilket jag tycker är fint.


Den bistra sanningen är att min klänning slutar vid vaden. Ja herrejisses. Klart att jag kan ta av den och sy upp men jag har ingen symaskin. Vi får se. Fortsättning följer. det framgick inte hur man skulle skicka tillbaks den heller. Import från Kina. Nej jag känner mig rätt så lurad och dum


Knapparna ser inte bruna ut på bilden heller tycker jag.

Kram Pia


4 kommentarer:

  1. Hej. Det var jag som frågade vart du hittade klänningen. Kollade upp företaget och dom fick svidande kritik så jag vågade inte beställa. Men den ser fin ut, många verkar få riktiga trasor istf det dom beställt. Tror dom tar 400 i returfrakt så dom erbjuder folk att betala hälften så får dom inte en massa kläder tillbaks. Ett riktigt skitföretag. Jessica

    SvaraRadera
  2. Har slutat köpa grejer på nätet som inte man kan hitta en svensk adress till. Fast jag har inte blivit "lurad". Men min svägerska beställde en snygg långklänning som var helknäppt fram enligt bild men när den kom var framsidan med knappraden tryckt på tyget! Tänk vad vi skrattade! Hon beställer aldrig mer något utan svensk avsändare.
    Hoppas du hittar någon med symaskin. Synd att vi bor så långt ifrån varandra!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Jag beställde en virkad klänning som såg så fin ut på bild. Men jag fick ingen klänning utan en virkad tröja. Den var väldigt fin ändå så jag behöll den. Tråkigt när det är så mycket som skiljer.

    SvaraRadera
  4. Det där har jag råkat ut för också.
    En klänning som såg hur snygg och lite figursydd ut på bilden. Men som var som en städrock som städerskor hade förr när jag fick den. Tyget var inte samma som stod i beskrivningen utan nästan som nylon tyg.
    För krångligt att skicka tillbaka så den hänger där i garderoben på en galge nu.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.