söndag 5 mars 2023

Garderobsfix

 När man väl fått tummen ur så vill jag bara fortsätta och fortsätta. 

Fick för mig att rolla garderobsdörrarna i gästrummet och byta handtag. Jag hade färg över i tråget så det var lite därför och handtagen låg i en låda. 

Sen kom jag på att vi fått några tapetrullar av goda vänner. Kanske det äntligen ska bli lite nytt i gästrummet. Ska klura lite på det innan jag sätter fart. Kan bli lite för randigt kanske. Men gratis är bra och bättre än att kasta bort.

Men ska jag inte göra klart köket först? Nej det ska jag inte för de kräver väldigt mycket som att riva bort laminatgolvet, slipa trägolvet och forsla bort köksön. Tror att det får bli ett projekt när vi kan utnyttja uterummet. 

Våren är bra eftersom det är mycket röda dagar så man hinner och orkar. Hoppas bara lusten och ivern sitter i.

Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Det blir ofta så när man startar och ser ett resultat att man vill fortsätta då.
    Blev ju kanon på garderobsdörrarna.
    Ha en fortsatt fin söndagskväll.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Härligt vad du fixar och donar Pia! Snyggt blir det också! Tänk vad lite färg gör...
    Kramelikram från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.