lördag 4 mars 2023

Igelkottar och ekorrar i sängen

Äntligen en lördag som har funkat. Då menar jag att jag varit rätt så normal och orkat en del.

  Vi har varit och fyllt på förråden på billiga varuhuset, bäddat rent och målat stolar. Jag närmar mig slutet på det projektet. Underbar känsla. 

Ute blåser nordan så jag undviker att att vistas där. Softat i soffan med Vintestudion. Mitt favoritprogram på dagtid. Sedan mellon. Ja jag erkänner att jag slumrade till en stund innan. Fast det får man när man är ledig och 60 +. 

Skönt att det ändå bara är lördag så man får en hel dag till att bara vara.


Tror jag kommer sova gott i natt.

Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Vilka söta kuddfodral du köpt.
    Ha en fin söndag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom har jag haft i många år. Brukar variera mig lite bara.

      Radera

Tack för dina ord och tankar.