tisdag 7 mars 2023

Anna Field igen

Våren nalkas och mina gamla Anna Field sneakers har sett sina bästa dagar. Jag beställde ett par nya till bra pris.


Dessutom så är 50% återvunnet material
I denna produkt används återvunnet material som annars skulle hamna i avfall. Detta bidrar till att minska efterfrågan på råvaror och bevara naturresurser. Gillas!


Sen så köpte jag nyss en tröja liknande denna fast i en helt annan färg. Gissa vad som hände? Jo jag hade den på mig när jag målade stolar och garderobsdörrar. Så typiskt mig att inte byta om. Jamen då var jag ju tvungen att beställa en ny. Kan ju inte gå runt och se ut som en målarkludd heller, med vita fläckar på magen.

Kram Pia 







1 kommentar:

  1. Så snygga sneakers.
    Det där lät lite som jag när jag målar. Glömmer att byta om till jobbarkläder. Eller är det att man tror att man inte kladdar med färgen 🙄.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.