lördag 23 juli 2022

Gröna ting

 Idag kikar jag efter inspiration eller bara på strötittar på sånt som jag tycker är fint.

 Som att gå på konstutställning ungefär. Denna regniga lördag fastnade jag för gröna saker och ting. Tänk så mycket fint det finns och sättet att blanda och placera är också sånt jag kan nörda in mig på.


Sen är det ju stolar som jag kan glo på hur mycket som helst. Fattar inte riktigt varför men jag är tokig i stolar.


Här skulle man ju vilja sitta en stund och filosofera. Stolarna här nedan fotade jag i Örebro på ett ölhak. Kanske inte så bekväma men snygga på sitt sätt.


Kolla bara så läckert.

Kram Pia




2 kommentarer:

  1. Älskar gröna färger.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Grönt är alltid fint!! Vill ha allt i bild 2 :)
    Lördag och regnet duggar lätt här, äntligen!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.