måndag 25 april 2022

Loppat lite udda saker

 Jag är ju tveksam över om jag verkligen behöver någonting mera. Har jag inte tillräckligt med saker och ting? Jo det har jag. Verkligen!

 Men att åka på Loppis är ju så himla kul. Man vet ju aldrig vad man hittar. Vad hittade jag nu då? Jo jag fyndade några markstenar. Ha ha! Billiga minsann. Ska bli rabattkantstenar som fattas mig. Jag hittade brevpapper med tillhörande kuvert ala Carl Larsson. Det kan jag ju inte motstå. 


Jorå jag skickar faktiskt brev ibland så det så. Till särskilda utvalda.

Sen förstår ni så hittade jag en sockerkaksform och en tvättbräda. Dessa är till för ett särskilt syfte. 

Ni ska få se så småningom. Maken fyndade isdubbar. Bra att ha utifall man är ute på svag is vilket man ju kan vara faktiskt.



 

Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Kul när man hittar det man kanske letat efter när man är på loppis.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul med loppis! Tänk om man skulle starta upp ett nytt hem, då skulle
    jag handla allt på loppis. Nu har man ju allt... och lite till. Men fynd, det gör man alltid.
    Och ett tvättbräde, tja, det behöver ju varenda människa, hihi!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Härlig kakform och ett tvättbräde är inte dumt att ha.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.