onsdag 1 september 2021

September är på gång

 Jag fattar inte vad som hände med Augusti. Den bara försvann med regn och rusk. Kvar blir en sur tanke om hur det ska bli? 


En lång mörk och grå höst eller tvärtom. Sol och brittsommar. Jag tänker det senare. Attraktionslagen. Så får det bli.


Men just nu är det brasa inne, filt och en och annan raggsocka som gäller. Försöker njuta av blomningen och allt annat fint där ute. Men det går knappt. 


Jag gör mitt bästa som alltid. Djupandas och längtar tills helgen kommer.

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Det hörs att jeansen kommer att åka på för första gången på flera månader när vi åker till Sverige i September.
    Och snart är helgen här 😉😊.
    Ha en fin torsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Men nu är sköna september här och jag hoppas att du också fått solsken igen. Visst är hösten kortare om vi får lite mer av höstsol i ansiktet.

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  3. Ja, vad hände med augusti egentligen... ? Men jag ser ändå fram emot hösten, det är så vackert, och mysigt o gosa inne...
    Ha en skööön helg!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hösten är härlig! Ja innan november kommer!! November är inte kul...men nu har vi 2 härliga höstiga månader på oss att njuta Pia :)
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.