måndag 30 augusti 2021

Äntligen sol igen

 Bloggen ligger lite på sidan om just nu. Hinner knappt med mig själv. 

Fast jag klagar inte men det är så mycket annat som händer. Prioriterar sömn och återhämtning samt reflektion. I dag när jag kom hem så satte jag mig ute vid poolen. Badar såklart eftersom det går. 

Inga flugor idag. Skönt. Gårdagen var bedrövlig i det sammanhanget. Det var invasion kan man säga. Vi var tvungna att gå in och stänga alla dörrar och fönster. 

Helgen ute vid kusten med bästa sällskapet gav så mycket energi. Svårt att förklara faktiskt och så många bilder blev det tyvärr inte. 

Kan ju vara det också att man totalt kopplar av från vardagen. Släpper på allt. Snart slut på Augusti. Vart tog den vägen undrar jag. Nu hoppas jag på sol igen i september. Så måste det bli.




Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Låter som du landet lite, skönt...KUL att helgen var kul också! Såna dagar behövs minsann. TÄNK att jag inte badat en endaste gång i havet än ha ha...jag som bor på turistön och med en HET sommar. NIX! Och inte vet jag var baddräkten är heller, den kastade jag nog förra sommaren :) Bäst så.
    KRAM Titti

    SvaraRadera
  2. Låter förnuftigt tycker jag. Härligt att helgen var bra.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Hej och godmorgon!
    Känner igen det där med att man knappt hinner med sig själv, eller orkar. Väldigt klokt att fokusera på återhämtning.
    Jamen, var kommer alla flugor från? Vi har också svärmar, och har man öppet så vill de väldigt gärna följa med in.

    Ha det gott och en riktigt fin dag!

    Kram, Anneli

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.