tisdag 18 maj 2021

Eurovisiontider

 Hej på er. 

Är ni med och laddade inför årets Eurovision? 

Foto: Jessica Gow/TT Nyhetsbyrån

Jomen det är jag i alla fall. Ska strax bänka mig för att se hur det går för Tusse.  Nu håller vi tummar och tår.  För om inte han går vidare så har jag andra planer för lördagen minsann. Om han går vidare så har jag planer för det också. 

För på lördag så är det ju Pingstafton och vår bröllopsdag. Klart man agerar projektledare då. Sen är det ju så att den som agerar är den som bestämmer. Det är sedan gammalt.

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Nej, jag är inget fan av eurovision, så det blir nog inget sånt här hemma i helgen.
    Många som brukar gifta sig på pingstafton! Förutom förra året och i år, kanske ;) Så mysigt de gånger när pingstaftonen infaller på själva bröllopsdatumet och man har sin bröllopsdag på just pingstafton, det blir väl inte så ofta kan jag tro.
    Kram och ha en fin dag! Är du ledig fortfarande på onsdagar, förresten?
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Såg inte igår men är glad att Tusse gick vidare! Kanske jag ser finalen, beror på om inte nåt annat roligare dyker upp!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Jag tittade inte på det igår. Men kul att han gick vidare.
    Ha en fin onsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Klart Tusse gick vidare!! Så du får nog bänka dig på lördag :) Du får ha bröllopsdag OCH Eurovision - tjoho!!!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.