söndag 25 april 2021

Snart bara ben och sommardrink

 Det dalar stora snöflingor utanför fönstret. Man skulle kunna tippa på julaftonsmorgon. Då måste jag pigga upp mig lite här. Tänka på att det är övergående.

 Borde faktiskt köpa mig ett par nya shorts. Vet inte när jag köpte några sist, har ärvt och nött på mina gamla i åratal nu. Snart är det ju varmt och skönt igen och då är det ju bra om man har ett par fräscha redo i garderoben.

 Kan vara bra med en ny blus också bara för att. Så det fick bli ett klick. Sådär ja. Redo för barbent och vårvärmen. 

Längtar till poolen ska öppnas och till de där varma kvällarna när man sitter där och myser. Fick ett ryck igår och gjorde varsin Pina Colada. Ja man måste ju träna på sommardrinkarna. Få lite feeling liksom. 

 Måste erkänna att en sådan drink passar allra bäst vid poolen inte i soffan till Lets Dance. 


Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Snygga klick du gjort. Nu är det bara för värmen att infinna sig.
    Vet inte hur många år sedan det var jag drack en pina colada.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Kanske mer champagneläge till Let´s dance men drinkarna ser mumsiga ut!
    Mina händer blåröda efter ett par timmar utomhus. Hur kunde det bli så här...
    Jag har i alla fall också solglasen redo och inväntar första bästa tillfälle.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Drinkar och shorts! En bra kombo :) Ja egentligen skulle väl glögg vara det bästa nu i kylan som råder...VAR ÄR VÅREN?????
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  4. Håll uuut!! Snart kan vi njuta av poolhäng och sommardrinkar! Som jag längtar!! Kram Birgitta

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.