onsdag 31 mars 2021

Deikatessbullar och ett glas rött

 Maken brukar säga att jag går på all reklam. Hmm, inte all men en viss sanning ligger det nog i det.

 

Nu blev jag sugen på att testa Felix vegetariska delikatess bullar. 

Till det lite vanlig pasta toppad med grönmögelost, sallad och ett glas rött. Japp för nu går jag in på en sex dagars ledighet. Klart jag får fira lite med ett glas rött eller två då. Ett för mig en ny bekantskap. "Beaujolais Royal" Gott! Mjukt och bärigt med med inslag av skogsbär och färska örter. Passar bra till grönsaker, kryddstarkt, fisk och fågel. 


Ja så står det men det funkar så bra till pasta också. Brukar ni testa nya produkter som är klimatsmarta?


Avslutade med lite choklad. Känns inte helt fel faktiskt. Nämen nu har jag gjort reklam för både Marabou, Systembolaget och Felix men är inte sponsrad ett dugg. Ha Ha! 

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Jamen... hur smakade dom då?? Har tänkt testa dom jag också.
    Klart du ska fira in ledigheten! Söta äggkoppar du loppat!

    Ha en skön ledighet!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Var köttbullarna goda????
    Gott med ett glas rött och skåla in sin ledighet i.
    Ha en fin dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Hmmm, aldrig testat. Jag brukar göra falafel när jag blir sugen på vegetariska bullar ;-)
    Så himla skönt att vara extra långledig en långhelg.
    Ha de riktigt gott och njut av din långa ledighet. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  4. Jag har testat såna där vegetariska hamburgare och de var helt ok! Såå härligt med lite ledighet nu och klart du ska unna dig lite extra då :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.