fredag 27 november 2020

Putsning-check


Då var det gjort. Putsningen av koppar och mässing. 

Jag putsar inte så ofta bara en gång om året faktiskt. Ha Ha! Fredag igen och Black Friday  till och med. Jag kommer inte handla ett endaste dugg. Det enda jag ska uppmärksamma är svart, ska ha en svart klänning på mig dagen till ära.

 Första advent på söndag. Det är mysigt det ska jag fira med saffransbulle och pepparkaka, men först ett pass på jobbet. Två minusgrader så man får köra försiktigt.


Ha en bra dag och le lite extra, det skadar inte i dessa tider.

Kram Pia


3 kommentarer:

  1. Ha en fin fredag du med.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Låter härligt med färdigputsat... ..det är samma här - 1 gång per år räcker. Ett leende inte bara syns - det känns inom mig själv också och jag mår så bra av det. Första advent ser alltid fram emot advent men städat och fixat blir det först i morron. Idag är det solsken och en tur till skogen känns bra :)

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  3. Fint med nyputsad koppar! Jag borde nog putsa av mina fönster istället!! Huuu så de ser ut...
    Ja ingen köplust här heller. Förutom blommor då :)
    Kram Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.