lördag 31 oktober 2020

Oktobers sista dag

 Mina sömnbehovs rubbas, mobilen väcker mig i ottan. 

Nåja såklart man ställer upp och hämtar fast man bara sovit fem timmar. Allt går i slowmotion för somna om det går bara inte. Jag bakar lite saffransbullar och tänker att jag kan sova sen, i soffan eller så. Vädret är perfekt för eldning av skrothögar. 

Maken eldar och fixar och jag dukar upp till lite glöggmys i växthuset. 

Pumpan är fixad, jag har ingenting med den att göra,  bara gav små tips. Ja som att borra hål med borrmaskinen. 

Kunde vart flera större hål men annars tycker jag den är jättefin. Måste vara så att tröttheten sätter spår för krabban smakar inte bra, inte osten heller. Längtade efter en korv med bröd. Jag måste nog bädda ner mig och tanka energi. Eller så är det bara så att November kommer smygandes. 



Kram Pia

1 kommentar:

  1. Så fint mønster du laget i gresskaret! Med lys inni så blir de veldig fine :)
    Klem fra Marit

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.