fredag 12 juni 2020

Trädgården just nu

Kunde inte låta bli att skrota runt lite och ta några bilder så här på fredagskvällen. 


Trädgården är bra fin nu tycker jag.  Jättevallmon blommar för fullt, även Iris och lite annat. 


Jag vet inte vilken tid som är den finaste eller den bästa. För jag gillar ju varenda sekund i trädgården. 


En annan sak är att jag faktiskt går på semester nu. Gissa hur det känns på en skala. Japp 10 poängare! Ja för vädret ska ju liksom vara semsteranpassat med strålande sol och värme. Passar ju rätt så bra. Nu hinner jag kanske med allt det där som jag vill. Kanske läsa lite, njuta av solen och ta hand om trädgården och mig själv en smula. 


Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Önskar att du får en fantastisk semester och kan njuta i din fina trädgård. Antar att maken mår bra igen?

    Glad sommarhelg!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Härligt med semester och visst har du prickat helt rätt! Visst är trädgården fin nu och alla andra tider :)

    Ha det gott! Carina

    SvaraRadera
  3. Det är klart du skall visa er vackra trädgård, säger bara Waou!

    SvaraRadera
  4. Semester! Tjoho! Såååå skönt! Nu hoppas jag du kan vila och njuta av all grönska...
    Ja visst är denna tid ljuvlig, lite magisk. Så ljusa kvällar och sköna dagar. Det behöver vi!!
    KRAM från Titti

    SvaraRadera
  5. Så skönt med semester, det är bara att njuta fullt ut nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  6. Ha en underbar semester :-) Jag jobbar en vecka till sen har både jag och maken också semester.
    Ha de gott och njut av din vackra trädgård. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  7. Skrota runt i trädgården är inte helt fel! Älskar denna årstid, och jag går också på semester nu! Hoppas vi får en härlig semester, eller hur!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.