tisdag 16 juni 2020

Semesterfeeling

Tjena!
 Jag har det så bra som det bara går känns det som. 


Semester ni vet. Trots många "jag borde" så struntade jag i det och bara kastade mig ut på havet i goda vänners lag. Ja för annars hade det ju inte gått så bra liksom. Utan båt och så...Ha Ha!  Återigen så är jag så tacksam för att ha så fina personer omkring mig. Sådana som plötsligt bjuder in till underbar samvaro med en båttur på havet i strålande sol. God mat, många tokiga skratt och funderingar som om att katrinplommon och vitrinplommon är sak samma när det gäller frågesport. Det är lite det som jag omges av just nu. Hoppas ni alla har det lika bra som jag har det. Det är ni så värda.

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Åh semester!!! Och så härligt du verkar ha det! Det är DU så värd!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Så härligt du/ni har det. Fina, goda och omtänksamma vänner är guld värt.
    Ha en bra onsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Du ser verkligen ut att trivas som fisken i vattnet! Ha en härlig midsommarhelg och fortsatt fin semester.

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Underbart! Härligt att ha så många fina vänner runtom sig!
    De där sakerna du "borde" ha gjort, de hinner du garanterat någon annan dag när vädret inte är lika bra ;) :)
    Kram och njut av din semester!
    /Maria

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.