lördag 4 april 2020

Barnbyrå

Jag fick ju en liten byrå förra året. Den som ingen ville ha på en auktion så den skulle kastas. Aldrig i livet. Jag tar den.

Före

 Inte för jag hade en endaste aning om vad jag skulle ha den till just då. Den har stått i garaget ett tag men nu åkte den in i ateljen, biblioteket alias växthuset för förvandling. 



Lite slipning och spackling och mera slipning samt några lager färg så blev den till slut färdig. Meningen var att jag skulle måla knopparna också som satt på, men så hittade jag dessa på nätet. 


Extrapris var det också. Jag tycker den blev riktigt fin och jag hoppas att Ivar, ett av våra barnbarn ska gilla den för den är till honom. Han ska få eget rum nämligen med naturtema.  

Efter

Roligt projekt tycker jag. Skulle vilja göra mer av sånt. Det kommer jag göra också, det känner jag på mig.

Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Jättefin och vilka härliga lådknoppar :) kram Eva

    SvaraRadera
  2. Så fin den blev och jag tror med all säkerhet att ditt barnbarn kommer att bli glad över denna fina byrå.
    Knopparna var supercoola.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.