lördag 15 februari 2020

Vilken dag

Hujeda mig vilken dag. Ingen hit precis. Hur kan man bara vakna och vara på ett uruselt humör? Ja det kan man undra. 

Kan vara att jag sov för lite, kan vara att solen lyser med sin frånvaro och det kan vara att man helt enkelt bara är sur i bland. Det finns ingen orsak till att sura men jag gör det ändå. Fast jag vill inte, försöker att ta mig ur surpuppan, ja jag kämpar. Men det är inte så lätt. 

En fin kruka fick jag av mina föräldrar. Alla vet ju att blommor gör mig glad. Så nu känns det lite bättre och vi ska äta Calamares fritto till middag vilket jag gillar mycket. Ja och så är det ju Mellon i kväll.  Sen så förstår ni... jag har fått ett cykelställ också. Wooow! Det har jag velat haft i många år och nu så har jag äntligen ett. Tjoooho. Nä nu får det vara slut surat här.


Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord och tankar.