fredag 14 februari 2020

Från vintergrått till vårpastell

Tjingeling och Glad alla hjärtans dag på er. Inget vi firar så där jättemycket utan bara uppmärksammar kärleken och varandra lite extra.
❤️
Här kommer min personliga "sen vinterstil" just nu. Mest grått, svart och vitt. Kanske inte så mycket vitt, mest svart & grått... men ändå. Kanske lite så man känner sig i februari. Ja innan solen tar över och får en på andra tankar.



Ellos Skärp / Vila Polotröja / Clarks Boots / Lee Jeans

Men snart så kanske man vill möta våren lite så här. Mer i ljusa toner och rosa så klart. Den pastelliga touchen. Jisses, ska jag kunna få på mig ett par sådana tighta jeans ever? Kan ju vara av stretchig kvalitet. Vem vet?



Om jag ska vara ärlig så har nog mina hål i öronen växt igen tyvärr. Så några örhängen blir det faktiskt inte tal om. Inte något mobilskal heller även om det var snyggt. Men resten lockar faktiskt. Gillar sneakers i vitt. Älskar rosa tröjor.

Kram Pia
This post contains adlinks from Adviral






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord och tankar.