onsdag 29 januari 2020

Loppisglädje

Jag tror jag ruttnar snart, måste hitta på något. Jag är verkligen en rastlös person, hialös som man säger nere i Skåne. 

Ok vi kan åka och kolla på loppis i Alunda och samtidigt lämna tillbaks pulkan till sonen med familj som ju bor där. Bra idé!  Maken kör och jag bara är. Vi hittade två efterrätts skålar likadana som vi redan har från en annan loppissväng. Nice, nu har vi fem st.


 En femma styck. Underbart!

 Sedan så hände något kul. Vi gick lite runt för oss själva där och maken hittade en sak som han ville visa mig. Jag strosade som sagt runt för mig själv och hittade denna.

 Kolla vad jag hittade sa jag till maken som skrattade till. Det var ju just den han ville visa mig. Japp den fick följa med hem såklart. Kommer passa fin fint på uterummet. Jorå den passar faktiskt bra i gästrummet också. 

Nu iväg till läkare.

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Två dar kvar av januari...sen kommer du att bli som ny! 2020 är förändringens år har jag hört. Så låt oss förändras!!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Två själar en tanke <3
    Fin tavla och passar ju jättebra in i ert tema :-)
    Ha de gott och krya på foten. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Ja nog är du en orolig själ men det ger ju resultat i alla fall!
    Snygga grejer för uterum, skålarna är toppenbra ,särskilt med gott innehåll.
    Låt nu läkaren kolla fot i lugn och ro-

    SvaraRadera
  4. Vilket fynd, verkligen fin! Och jag tror minsann att din man känner Dig...💕
    Kraaam Kate

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.