onsdag 3 april 2019

Nytt i klädväg fast ändå inte

Jag råkade höra om en vän av en slump, att hon höll på med garderobsrensning. Tänk på mig hojtade jag till. Självklart så kom hon över med två bagar fulla av roliga kläder. Synd att bara kasta eftersom det inte är några fel på dem. Ja verkligen, roligt att få lite nytt och så känns det superbra för klimatet på jorden ju. Så Tack snälla goa Tessan. Jag ska återgälda detta på något vis. Tjänster och gentjänster. Kolla in denna snygga knytblus. Så fint till den gråsvarta jack-kavajen.  

Lite annat smått och gott också som en spetstunika i rosa. Min smak ni vet. Älskar rosa.


En sommarklänning i turkost med knytband och matchande scarfs.

Jag är så tacksam ska ni veta. Ja och så glad att kunna dra mitt strå till stacken. Älskade den blåa skjortan också och fick mycket beröm på jobbet om att jag passade bra i den.



Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Det är toppen när man får kläder. Jag övertog mycket ett tag från våra flickor (då vi hade samma storlek 😊) Spelar ingen roll om någon annan haft det om det inte är förstört.
    Det var mycket fint som du fick överta.
    Ha en bra torsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Jösses vilken tur du har! Så bra för alla parter och för miljön!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Men ååå vilken snäll vän..;) Å klimatsmart såklart. Superfina plagg.
    Kraaam Katarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.