fredag 21 december 2018

Landat

Nu så, nu är det lov. Jag har nästan landat och fattat. 

Här hemma ser det ut som hejsan hoppsan om man frågar mig. Lite julpynt här och var, ostädat, rörigt och lite på gång. Jag har sänkt ribban. Ganska så mycket faktiskt. Jobbigt? Japp men nödvändigt. Jag häller upp en fredagsdrink, laddar med lite godis från fansen.(nöjda föräldrar) Om man tänker på mängden av choklad i vårt personalrum så är föräldrarna vääääldigt nöjda.
😊😊😊
 Kollar på "På spåret" och deltar lite.För en gångs skull så kan jag ganska så mycket, vi kan. Tänker att jag har ju hela helgen på mig. Ingen stress. Ska handla julmat i morgon och sen så flyter det på. Tror det blir Jul här också. Klart det blir.

 Har ni det bra?
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Klart det blir jul hemma hos dig/er med. Här har vi också kollat på På Spåret som vi tycker är ett bra program.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha... Bra att alla föräldrar verkar nöjda!!! Japp, tror att dammråttorna också firar jul, så det så.. Så ödsla ingen tid på dom. Njut av ledigheten kära Du, för det ska jag göra!
    GOD JUL önskar jag Dig!!
    Kraaam Kate

    SvaraRadera
  3. Så klart det blir vännen, jag har också hoppsan hejsan här hemma, varken orkar ellet vill stressa. Stora julkramar Eva

    SvaraRadera
  4. Har också sänkt kraven. Har inte börjat städa än, som jag trodde jag skulle hunnit igår, men men, det blir jul ändå.
    Jag skulle jobbat både idag och i morgon, men fick ledigt pga för lite patienter......
    Önskr er en fin jul, kram Helena

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.