torsdag 18 januari 2018

Snygga ljusstakar


Åhh gud vad jag ångrar att jag inte köpte dom här fina ljusstakarna. Jag hade ju ett homeparty ZBH  för längesedan, 5 år sedan faktiskt. Oj vad tiden går! Fast man ska ju inte gråta över spilld mjölk har jag hört. Tror inte att dom finns kvar längre tyvärr.

Det kan vara svårt att bestämma sig på sådana partyn för det finns ju så himla mycket fint att välja på. Jag valde dessa tre istället som är väldigt snygga dom också. Trivs jättebra med dem.



Ibland blir jag sugen på att bli säljare men något drar mig tillbaka. Skulle vara roligt ändå. Jag tror faktiskt jag skulle bli en riktigt bra säljare. Jag är den typen. Tål att tänkas på. 


Liknande ljusstakar, dom på bilderna hittar du HÄR
 Fredag i morgon och det känns helt Ok. Ska försöka sätta guldkant på den dagen. Har ett litet ess i rockärmen.

Kram Pia 

innehåller affiliatelänkar

2 kommentarer:

  1. Kanske du ska ta och tänka till på den biten, säljare! Känns det bra i maggropen - kör!!! Ja sen var det väldigt snygga ljusstakar också, ej att förglömma! Ja så var det snart helg igen, skönt efter en tröttsam vecka...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Jättefina ljusstakar och varför inte byta nisch om man tror att det är rätt. Ha en bra fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.