onsdag 25 oktober 2017

Varm inunder.


Brrrr!
Nu vill man ju kränga på sig ett riktigt skönt underställ om man ska vara ute. Jag sitter just nu inne vid brasan fast fryser ändå. 
Inka underställströja Lila
Jag hittade den här lila tröjan på rea Här.


Det här understället "Rose" är fint men eftersom det är merinoull så känns det inte bra med tanke på hur vissa får behandlas i världen. Jag kollar upp och detta företag 
köper bara in ullprodukter från leverantörer som kan garantera mulesing-fri ull.


 Ja men då så....Har ni något bra tips på underställ som är varmt och skönt.

Kram Pia

I samarbete med Intersport

2 kommentarer:

  1. Just nu känns underställ väldigt långt borta...när jag sitter i solen och värmen. Men dom värmer skönt när det är kyligt.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Så fina underställ.
    Detta är en ny trevlig blogg för mig. Tyvärr har jag ingen egen blogg, men läser gärna bloggar. Är inte så duktig på dator.....
    Ha en fortsatt trevlig vecka.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.