måndag 15 juli 2024

Inte som jag tänkte

 Vi åkte iväg till Sigtuna igår. Tyvärr var vädret inte med oss, det blåste och småregnade så det blev ingen lunch utomhus vid vattnet. Vi styrde kosan mot en Italiensk restaurang. Det såg väldigt trevligt ut men musiken som spelades på väldigt hög volym skrämde iväg oss. 

Nåja en ostburgare på Sibylla duger det med. Efteråt så styrde vi kosan mot Steninge slott och Stenladan. Vi har varit där förut. Men Oj vad det har byggts där.  Kände knappt igen mig. Utanför fanns en skylt om utförsäljning så kanske jag skulle hitta något fint. Men det gjorde jag inte alls. Vilka priser!  Vad sägs om en brödrost för 5000:- 

Nej det blev verkligen inte som jag tänkt men det gör inget.  Idag skiner solen igen så det kan bli lite målning. Tycker det är svårt att stå på stegen och samtidigt hålla i färgburken och måla. Ska väl  hitta på en smart lösning.

Lånade bilder, för nu när reklamen är borta så kan jag inte infoga mina bilder.

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Tur du skrev att det var lånade bilder för jag tyckte inte det såg blåsigt, grått och småregnigt ut vid Stenladan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ibland så blir det inte som man tänkt sig att bli.
    Hoppas du hittat en lösning för målarburken.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Det blir verkligen inte alltid som tänkt eller trott, vad synd att det förändrats så.
    Hoppas att du löser både målning och import av bilder.
    Ha de gptt. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  4. Inte alltid blir förväntningarna infriade. Men ibland kan det bli annat som väger upp. Jag har alltid gillat att måla! Kan du inte bara hälla över färg i nånting med handtag och knyta fast i stegen?
    De enerverande annonserna är inte borta!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.