tisdag 2 april 2024

Gissa vad det ska bli här.

  I går så lagade vi lite mat som vanligt och jag bestämde att jag skulle fixa en sak som hör till.

 Detta var några av ingredienserna. Det blev gott och bra. Nu undrar jag om ni kan gissa vad jag lagade? Idag kom jag hem till en fungerande diskmaskin. Oj så härligt. Det behövdes bara en fet smäll. Ja på Aqualåset  faktiskt. Sen så flöt det på. Ha Ha! Sen ett tips om att sätta ner det sista av purjon i jord för att få mera. Toppen ju!


Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Skönt att diskmaskinen hoppade igång. Ibland måste storsläggan fram!
    Purjo har jag återanvänt en gång. Men glömmer för det mesta. (Som så mycket annat, hihi).
    Glad onsdag!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Är det hemmagjord bea möjligtvis ?
    Låter toppen att diskmaskinen fungerar nu.
    Så där gör vi också med vår purjo.
    Ha en bra onsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Ja, just det ja, purjon den har jag glömt, tack för påminnelsen!
    Jag gissar på bearnaisesås!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.