tisdag 9 januari 2024

Shoppat lite på REA


Ja jag vet, jag behöver nog inte. Fast det gör jag faktiskt. Jag använder mina kläder i många år och till sist så håller de inte längre. Jag gillar ju orange så det fick bli en blus-tunika i en lite längre modell.

Passar bra till svart och till mina checkrutiga byxor. Funkar bra till vita jeans och shorts också. Så bra att kunna kavla upp ärmen och knäppa fast den.


Sen att matcha med en svart kavaj, gråa kostymbyxor och ett par tuffa boots gör ju att det ser lite festligare ut.



Har ni köpt något på rean?

Kram Pia



2 kommentarer:

  1. Så fin blusen var.
    Nej, jag har inte shoppat något. Inte mer än ett par nya gympaskor. Men de var inte på rea, tyvärr.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg blus. Det kliar i shoppingfingrarna men än har jag inte shoppat något.

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.