måndag 13 november 2023

Helgsvep

 Fredagen var min födelsedag och eftersom vi skulle ha kalkonmiddag på lördagen så firade vi inte den dagen. 

En bra present var att verkstaden ringde och sa att bilen var körklar. Det var bara en säkring som ärgat sönder. Så vi hämtade hem den på lördag förmiddag. Ja sen lagade jag mat, städade lite och dukade på uterummet. 

Det blev en lyckad middag och gästerna bröt upp rätt så tidigt. Jag fick fina presenter och blommor och kappan som jag skickade efter passade perfekt. 

Vi satt kvar där ute en stund och spelade kort. Då kände jag att jag inte mådde så bra. 

Vaknade på natten med skyhög feber och halsont. Orkade att kika lite på skidskytte men sov mig igenom dagen och natten. Måndag morgon och jag tror att jag mår aningens lite bättre. Hoppas bara att jag inte smittat någon. Ni vet hur man kramas när man ses.

Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott och krya på dig nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Först och främst - Grattis i efterskott!! ♥
    Kalkonmiddag, det var jag också på i lördags, det är ju så himla gott! Gör det aldrig själv, men svågern bjuder alltid på det när han fyller år, vilket han gör den 11 november.
    Och slutligen - Trist att bli sjuk, krya på dig nu!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.