torsdag 18 maj 2023

Trevlig kristihimmelsfärdsdag

Tjingeling!

Så brukar jag börja mina glada och mindre gnälliga inlägg.

 Startade dagen med att traska ut med komposten och plocka in en bukett gullvivor, några hyacinter fick det bli också. De där regniga dagarna byttes mot en strålande solig dag. Kanske jag orkar litegrann i rabatterna. Vi får se. 

Behöver kika på altantaket också för det har regnat in. Som sagt Tjingeling och hoppas alla har en glad och trevlig kristihimmelsfärdsdag.

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Tjingeling tillbaka och ha en fin dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Nu låter du lite piggare, det gör mig glad om det är så! Underbart att kunna plocka in buketter!
    Ha en fin kristiflygaredag du med!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Vilken solig och härlig bukett, kan känna doften! Jodå det var en härlig dag. Jag utrustade mig med vattenspruta och spackelspade och tog ner tapeter...

    Kram, Carina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.