onsdag 10 maj 2023

Attans och klänningsdax.

 Det blev inga stolar. Jag hade gjort dålig efterforskning. Det visade sig att stolarna var i stål och inte i trä som jag trott. Besviken är bara förnamnet. Men vi hade en härlig pratstund hon och jag om livet. Det var värt en del faktiskt. 

I går och idag har jag varit barbent för första gången på jobbet i år. 

I klädd den här svart vita klänningen dagarna till ära. Underbart väder som höjer endorfinerna.  

Kollar runt lite på klänningar som jag gillar. Här är två som jag kan tänka mig. Den här ovan och denna i batik. Behöver lite nytt i garderoben.


 

Gillar ni klänningar?

Kram Pia



 

1 kommentar:

  1. Jag går ofta i shorts men jag gillar klänningar när vi ska iväg någonstans och inte bara skrota runt hemma på gården.
    Din klänning var jättesnygg.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.