fredag 6 januari 2023

På tur

 Han stormade in här igår som ett yrväder. Alundagossen. Farmor, jag har skidor i bilen kom och titta. Jamen vad kul. Vi får titta sen det är lunchdax nu. 

Så hur seg och förkyld jag än var så klädde vi på oss och jag hämtade ner mina gamla laggar från garagetaket. Vilken glädje. Ja för oss båda. Jag älskar ju att åka skidor även om det bara är en liten tur runt huset. 

 Bästa träningskompisen visar riktningen, jag hakar på. Hoppas att det kan bli några snörika vintrar så vi kan åka mer skidor tillsammans. Kanske med ryggsäcken packad med varm choklad, macka och apelsin.




Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Det var en rejäl vitamininjektion du fick. Kanske precis vad du behövde?
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att få ta en tur på skidorna med barnbarnet.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Så utrolig koselig. Ser at dere to virkelig nyter hverandres selskap. Fortsatt deilig helg og klem fra Randi http://organic-lizzi.blogspot.com

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.