söndag 10 juli 2022

Mörbultad och fotvårdsprodukter

 Kroppen kändes tung och all lust och tankar på att göra roliga saker fanns inte på världskartan. Typiskt! 

Helt mörbultad fast jag inte gjort något ansträngande alls. Sen var det ju Lördag vilket brukar innebära surtant Pia ett par timmar.(mycket konstigt fenomen)Jag piggnade till senare på dagen tack och lov. En annan sak som gjorde mig lite sur är att jag beställde fotscrub till alla kollegor på jobbet som en liten sommarpresent. Det skulle levereras dagen efter i en sån där box ni vet. 

Den kom inte så efter tre dagar så ringde jag eller chattade jag med LYKO. Nej sa hon det finns ingen order här på det. Konstigt svarade jag eftersom det står på kontot att det ska dras x antal kronor. Ja men det finns ingen order säger hon igen. Då la jag in en ny order på 10 tuber fotscrub. Sen kom det dubbla leveranser minsann. 

Så nu har jag fotscrub livet ut. Ha Ha! 

Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Men fotskrubb kan vara bra att ha 😉😀.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ja nu kan du skrubba fötter livet ut!! Du kommer att ha Upplands finaste tassar :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Man kan inte vara på topp alltid, det är nog bara att gilla läget och dra täcket över huvudet en extra stund. Fotvärd är ju aldrig fel och nu har du ju så du klarar dig ett tag ;-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.