onsdag 8 september 2021

En massa kaffe blir det

 Känner att jag mest sitter vid datorn och dricker mängder av kaffe. 

Det blir snabba och många check in på nätet för att leta information mellan inskolning, vikarieanskaffning, matlagning och disken på jobbet. 

Ja och efter jobbet. Har tre jobb just nu känns det som. Sover dåligt, därav kaffet för att hålla mig vaken och försöker vila när det går. Bästa stället är här vid poolen på solsängen. Energipåslag No:1.

Annars så njuter jag av sensommarvärmen och utmaningarna. Tyvärr medför det fluginvasion. Ja värmen menar jag då. Fast det är smällar man får ta. Ska koppla av lite med fotboll ikväll. Sverige mot Grekland. Risken är väl att jag somnar sött innan första hörnan.


Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Godmorgon,
    Det låter som om att du har många bollar i luften. Var rädd om dig.
    Jamen visst är det underbart med denna sensommarvärme. Vi har också fluginvasion. Det går knappt att ha altandörren öppen, då kommer de in, allihopa.

    Ha en riktigt fin dag!

    Varm kram,

    Anneli

    SvaraRadera
  2. Härligt att värmen håller sig kvar ett tag till.
    Låter inte bra att ha detta stress påslag på ditt jobb.
    Var rädd om dig och det gick ju inte så himla bra för Sverige igår tyvärr.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Ja vilken dagar vi har! Inte bra att stressa Pia, det vet vi ju...återhämtning är viktigt! Vila! Och den där solstolen ser skön ut...
    Nä fotbollen somnade jag till!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.