torsdag 26 augusti 2021

Klädångest

 I bland så händer det liksom. Man jobbar en hel dag med blusen in och ut. Pinsamt. 

Jag har blivit uppgraderad till verksamhetsledare. Så fatta hur det kändes när jag märkte det. Ja att blusen var ut och in. Ny på jobbet och dessutom tagit en ledarposition. Ingen sa något i alla fall tur det. I morgon ska jag leda en planeringsdag. Det här med klädkod är ju en sak för sig. Så här ser ni min uppsättning av vad jag ska kombinera ihop tills i morgon. 

Nojig? Jaaa lite faktiskt. Så nu vet ni vad mitt nya liv går ut på. Ja jag vet att det är knäppt att klädsel ska spela roll. Men jag har roligt och känner mig så taggad. May the force be with mee.


Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Hej Pia!

    Jobbat med blusen in och ut...Underbart! :-)

    Grattis till din nya jobbtitel! Så kul. Klart du ska klä upp dig lite på jobbet. Man bli så glad och pigg av det.

    Jag skrev också precis ett inlägg tills i morgon bitti om kläder på jobbet. Vilket roligt sammanträffande.

    Varm kram och lycka till med jobbet och kläderna .-)

    Anneli

    SvaraRadera
  2. Du kanske har satt en ny trend nu 😉😀 vem vet!!!
    Lycka till i morgon nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Säger som ovan - du sätter trenden! ;)
    Kram o ha en fin helg!

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.