fredag 29 januari 2021

Fredagsmys

 Hallå där alla fina. Vad glad jag blir över alla kommentarer som peppar och stärker. Underbart! Tack. 💓

Min Fredag har väl inte varit den allra bästa av fredagar men, jag ansträngde mig lite för att den skulle bli bättre. Hur gjorde jag då? 



      1. Jo man gnäller lite först på jobbet och får goda råd och tips om vad man kan göra.
      2. Man försöker hitta det man behöver på en annan butik. Sket sig men jag testade.
      3. Man bestämmer sig för att inte stapla ved. Skönt! Städade i stället så det blev fint.
      4. Laddar för en Tacokväll med massor av goda tillbehör. Ja och lite bubbel i glaset.
      5. Inser att handbollen börjar tidigt så att man hinner se på spåret också.
      6. Man ber om ursäkt för att man varit en sur kollega.
      7. Ursäkten godtas
      8. Intalade mig själv att jag har det väldigt bra trots allt.
      9. Snön ligger kvar i morgon så att jag kan åka skidor då istället.
      10. Helgen är i fas ett. Två lediga och helt orörda dagar att se fram emot.


Japp Så kan en fredag se ut så här i slutet av Januari.


Jag äter ju räkor istället för köttfärs. Så himla gott! Tacokryddan fixar man själv såklart.



Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Inte roligt att bli behandlad så inte, nej välj en annan vårdcentral och tandhygienist!
    Skönt att du känner dig bättre nu, och nu har vi helg att se fram emot! Gott med taco, det blir det här med!
    Kram o Trevlig helg!
    (fin tavla du gjort förresten!)

    SvaraRadera
  2. En tummenupp fredag tycker jag det låter som.
    Ha en fin lördag nu med och du, det går bra för oss i handbollen.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.