fredag 6 november 2020

Trattkantarellsoppa och svullen kind

 Jag tror bestämt att jag ätit den godaste trattkantarellsoppan ever. 

Kan inte riktigt förklara men smakerna, woooow dom, ja dom var bara helt magiska. Eftersom jag blev bjuden så finns det inget recept att bjuda på ännu. Men jag ska nog få fram det så småningom. 



Fotade inte upplägget heller min toka. Annars känner jag mig som en guldhamster. Ja ni vet med svullna kinder. 

Ha Ha! Ingreppet i munnen gav sina sviter. Inte det värsta jag varit med om men inte var det kul inte. Näpp! Fredagsmys råder i stugan. Brasa, tända ljus och ett glas bubbel. Inge synd om mig alls. Snart lite Doobidoo från soffan.

Kram Pia

1 kommentar:

  1. Åhh soppa gillas och så med godaste svampen! Väntar med spänning på recept! Aj din tand men du fixade det och jösses så glad man är när det är över! Förutom räkningen då, puh...
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.