tisdag 10 november 2020

Min dag idag

 Hmm kanske inte bara min, men jag fyller år i alla fall. Så lite min dag är det och alla andras med så klart. 

Vi har valt att inte fira så mycket med andra idag och det beror ju på som alla vet Covid 19. Ja Ja! Så är det och så får det bli. Jag blev ändå firad av min familj och min kollega. Fina skålar från Grace of Sweden till samlingen. ( beställde själv till mig från oss alla) Underbar god glögg till glöggälskaren, och kolla vad chokladkulorna matchar. 

Stort gilla på det måste jag säga. Sedan kom ett efterlängtat paket i postlådan. Jag måste slå ett slag för Cicci som gjort så fina julkulor till mig med mina barnbarns namn på.

 

Om någon skulle vilja beställa så finns hon här.  Jag kommer absolut beställa flera utifall. Sen skickade hon med en extra till mig. Så julkul tycker jag och så passande på just min födelsedag.

 Ha det fint nu i novemberdimman.


Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Grattis på DIN dag! Den verkar ju ha varit rätt bra ändå, trots den där coronan...
    kramis!

    SvaraRadera
  2. Draga Pia,
    Multi, multi ani cu sanatate!
    Este foarte potrivit cadoul. Globurile personalizate cu cei dragi din familie sunt incantatoare.
    Cele mai calde salutari,
    Mia

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.