fredag 10 juli 2020

Peace love & understanding

Det står för fred och kärlek på jorden. Det står också för icke-våld och ekologism och anti-konsumism. 


Tyvärr även också för fria droger. Det gillar jag inte däremot. Det tar jag verkligen avstånd från. Men ett glas prosecco på fredagen är jag för. Nu är jag inte någon hippie direkt utan jag ville bara visa min fina Peace Ros som aldrig blommat så här mycket förr.


 Hög som ett hus också, ha ha.... Ja jag förstår faktiskt varför. Det är den milda vintern och allt regn, ja och all kärlek den får i form av koskit och annat pyssel.


Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Ja de orden borde fler tänka på...tydligen svårt! Nåja, vacker ros och en glas bubbel är man värd då och då :) Man får fira sig själv lite!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en snygging!
    Ha det fint
    /Anette

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.