torsdag 14 maj 2020

kafferep

Innehåller annonslänkar till Ellos

Hej Hej! Vilket märkligt väder vi har. Fy bubblan. Jag är bjuden på ett kafferep kan man säga. Ja inte riktigt ännu men snart om en månad typ. Hoppas det är bättre väder då. Japp, jo det är för att fira två av mina vänner som ska gå i pension. Skämtsamt så bjöd dom in mig för att de ville ha en tonåring med. Ha Ha! Tokfior!


Nåja vi ska i alla fall dricka kaffe och äta sju sorters kakor. Kan bli lite likör också. Klädseln är klänning, hatt och handväska. Nu finns det klänningar i garderoben, jag tror att jag har en stråhatt också men någon lämplig liten handväska har jag nog inte. Nej för man kan ju inte komma med ryggsäck på kafferep, det fattar ju alla och en var. Inte barfota heller kanske. Vilken av dessa klänningar skulle du ha valt? Jag har min alldeles egna favorit. 

Kram Pia

1 kommentar:

  1. Så kul att gå på kafferep.
    Jag hade valt den rosa, men jag gillar den gula modellen med.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.