fredag 27 december 2019

En varm hand

Jaha ja, då var det en vanlig dag fast ändå inte. Fredags myyyys! 

Här har det kommit lite snö och termometern visar under 0 strecket. Fint, krispigt och ljust. Jag ska ta mig ut ur huset en stund. Hoppas på att solen ska skina lite och att stan inte är knökfull av människor. 

Det sista finns det kanske inte något hopp om, fniss! Jag skulle aldrig ge mig in dit för min egen skull men, jag sträcker ut en hjälpande hand, en varm sådan.  Japp för inte kommer jag att frysa med dessa fina.

 Har ni några mysiga mellandagsplaner?

Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Så fina torgvantar du har. Här ska vi byta boende idag. Nu ska vi bo hos dottern några dagar.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Här har vi fått yttepytte med snö. Jättefina torgvantar. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Så gott med lite extra värme på händer och handleder.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.