torsdag 27 december 2018

Sova ut.

I morse så skuttade jag och maken upp 04.30.

 Klockan var på ringning för det var hockeymatch på tv. Sverige mot Finland i JWM. Det missar jag inte. Men jag var trött, det var jag. Så efter matchen, som "vi" vann och några koppar kaffe så kastade jag mig i bingen igen och sov länge. Skönt faktiskt. När man är långledig så gör det inte så mycket för man har ju många dagar på sig att göra det man vill. 

Vargkuddar gamla från Biltema, överkast från Thuns
Våran gamla säng är bäddad med sängkläder från IKEA och dom är så gamla och nötta. Blev lite sugen på att införskaffa lite nytt med kvalité. Här hittar man fina påslakanset från Borganäs of Sweden. Vill man ha lite mer orientaliskt med mustiga färger så kanske detta vore något, 50 % rabatt. 


Bilden från här
Jag gillar detta som just nu är på dunder rea. Åhh så trött jag blir av alla mysiga sovbilder. Kanske bäst att ta en powernap innan jag ska ut på krogen.


Kram Pia 


3 kommentarer:

  1. Vi orkade inte se på Hockeyn, men brorsan gjorde det innan han stack till jobbet.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Visste inte ens att det var ishockey på TV, jag passar också på att sova ut nu när man är ledig. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Tittar in och önskar dig ett fantastiskt 2019!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.