söndag 10 juni 2018

Semesteroutfit på tråktant

Hej Hej! 
Här sitter jag och sörplar kaffe och längtar till semestern. Borde kanske göra något vettigt men nääääe jag sitter hellre här i min trädgård och luktar på blommorna.  Vi har lite problem, eller jag menar mycket problem med vårt internet. Det stängs av hela tiden så bloggandet har varit stilla.  Ja och så det att kika in hos alla andra. Jag får läsa ikapp sedan när det är fixat. Här nedan finns en för mig perfekt semester outfit. Jag ska bara hitta en bra baddräkt eller bikini också.  Nästa helg drar vi till Hälsingland på en minisemester och sen, ja sen är det ju midsommarveckan.  Hujeda mig! Jag vet inte vad det är med mig riktigt men tjo och tjim och jippon är inte kul längre. Nej jag sitter hellre här som sagt och luktar på mina blommor. En riktig tråktant har jag blivit. Japp! Så är det och så får det vara. Det kanske går över.



Kimono / Linne / Shorts / Väska / Sandal / Solglasögon

 Kram Pia
This post contains adlinks from Adviral

3 kommentarer:

  1. Det var mycket fina tips.. Väskan och kimonon var det stort GILLA på! Hoppas internet problemet löser sig, och att du fortsätter att njuta under korkeken och dina blommor..
    Kraaam Kate

    SvaraRadera
  2. Åh så mycket snyggt! Bra tips och ja här har du en tråktant till...orka säger jag bara :) Näe lugn och ro gäller heltid!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Massor av fint tycker jag. Hoppas internetproblemen löser sig.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.