tisdag 23 januari 2018

Skitdag

Jag borde inte gnälla men jag gör det ändå.  Vilken skitdag, skitmånad och skitvecka! 

 Tack för pratstunden i morse Mamma och Pappa som kanske inte märkte hur illa allt var.
💗
 Sedan ska jag tacka alla mina bloggvänner. Livet är så mycket roligare med er. Tänk att bli peppad och ompysslad på avstånd. Få inspiration och bli bjuden på roligheter. Precis idag när jag behöver det som mest. Efter att ha typ gråtit mig igenom förmiddagen, försökt hitta lösningar på hundra problem och pratat av mig med den personen som jag älskar mest av allt på jorden. Så kommer vi på en lösning tillsammans. 

Ja sedan bölar jag lite till och så säger han något så där knasigt som gör att jag brister ut i gapskratt.  Nu ska jag dra på mig lite varma kläder och ta en promenad. Jag ska släppa alla måsten och djupandas. Sen får vi se hur resten av dagen blir. 


Porslin Ryska Lomonosov Golden Frieze

Kan ju slinka ner några hälsosamma chokladbollar till eftermiddagskaffet. Kan bli träning ikväll. Kan bli soffan också beroende på hur magen känns efter promenaden och chokladbollarna.

Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Inget kul alls när man känner sig som dig. Men det är toppen när man kan prata med varandra. Det lättar på allt lite i alla fall. För att bära på allt själv är ingen hit. Hoppas din promenad stärkte dig lite till och att magvärkern börjar ge med sig.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Men oj, det där låter inget vidare. Skickar en bamsenätkram, så gott det nu går ;-)
    Hoppas att du känner dig stärkt av samtal, promenad och smaskiga chokladbollar.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Men usch, hoppas den här dagen varit bättre än gårdagen! och att chokladbollarna gjorde gott, de ser i alla fall väldans mumsiga ut! Är de nyttiga eller skojar du ;)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  4. Åhhh usch ja, man har sådana dagar och veckor och månader ibland. Tur att du har någon bra och trygg vid din sida som sätter lite perspektiv på allt. Hoppas allt blir bra och som det skall. Allt löser sig. Om du tänker efter så är det alltid så :-) Kramar, Anneli
    ps. goda chokladbollar!

    SvaraRadera
  5. Kram å jag pysslar om dig här på avstånd... <3

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.