fredag 25 augusti 2017

Dyker upp igen.

Tjenare! Nu är jag tillbaks kan man lugnt säga. 

Från 30 graders värme till total kyla. 10 grader i morse när jag drog iväg till arbetet. Det är väl det som kallas kontraster kan jag tro. Kylan var inte bara den i luften utan någonting kyligt kändes av på arbetsplatsen. Kan ju vara förkylningarna som många dragit på sig på en vecka fast jag anar annat. Jag försöker ignorera men det är svårt. Jag gillar bättre när det hettar till. Gillar raka puckar och ärlighet.

 
 Karpathos var en härlig ö. Mycket trevliga människor, god mat, salta bad och ett fantastiskt roligt resesällskap. Har skrattat så jag kiknat och njutit av varenda sekund. 

Om jag nu ska säga något negativt så får det bli vinet. STÖN! Inte min smak... Ha! Ha! Nåja eftersom jag vanligtvis inte är någon öldrickare så slank det ner en Mythos faktiskt. Ja men någonting ska man väl få dricka. Eller hur?
 Sliskiga drinkar står inte heller högt på listan även om jag testade några.  
Trevlig helg och på återseende. Mer bilder kommer om någon vill se mer av resan.

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Kyligt på arbetsplatsen är inte kul, jag gillar också raka puckar och högt i tak...
    UNDERBARA bilder du bjuder på, åhh så skönt det ser ut! Hoppas du är utvilad och brun nu :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Så härligt med värme! Jag fryser redan fast det är väl fortfarande sommar, eller?
    Trevlig helg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem igen. Jag åker i morgon tillbaka till Sverige och det kyligare klimatet. Tråkigt att det inte kan vara raka rör på in arbetsplats istället för en massa hysh, hysh.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka efter din sköna semester. Hoppas du har rejält laddade batterier, för de kan behövas med den temperaturskillnaden.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.