onsdag 16 augusti 2017

Semsterstängt!

Bara några få timmar kvar tills avfärd.

 Vi minns vår förra Greklandsresa och tänker plötsligt på att snorkla. Visst hade vi väl varsitt kit? I sista minuten liksom så hittade jag dom ute i loppisboden. 

En snabb rengöring och så landade dom i resväskan. Härligt! Älskar att vara i vattnet. Ja det har ni kanske hört förr. Guppa runt där och se vad som finns under ytan. Kroppen känns så lätt och sinnet blir avkopplat och lugnt.  

Perfekt! Så som det ska vara på semestern. Jag tror att jag stänger ned bloggen några dagar fast man vet ju aldrig. 
η επανένωση


Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Ha det så jätteskönt nu.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Ha det underbart!!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Ha det så HÄRLIGT nu! Du måste visa bilder sen :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  4. Att snorkla är underbart, jag blev helt såld när jag provade för första gången i Egypten för några år sedan!
    Ha en fin resa!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  5. Men hallå fina Pia!
    men åååå såååå hääärligt...är det äntligen dags nu!!
    Jösses vad skönt du kommer ha det och jag kan riktigt se hur du guppar fram där i vattnet...;)
    Men vad har jag missat?? Jag tycker inte jag missat några inlägg men har du börjat jobba på förskolan igen?
    Hur som så önskar jag er en alldeles hejdundrande härlig semester! Kraaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  6. Ha en underbar semester! Kram, Catarina

    SvaraRadera
  7. Njut ordentligt och snorkla i massor... Vi ser framåt mot oktober då vi äntligen får komma iväg och njuta av värme!!!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.