tisdag 30 maj 2017

Kontorstid

Nej jag jobbar ju inte på kontor precis men tillbringar ändå rätt mycket tid där. Ja på mitt lilla egna hemmakontor. 

Bloggar, betalar räkningar, kollar mejl, letar inspiration, gör andra bankärenden och har lite roligt med olika program. Powerpoint och Picassa tex. Sen kan man ju faktiskt använda kontoret till blomsterförvaring också.

I bland jobbar jag hemifrån om jag får tillåtelse vill säga. Man kan faktiskt prestera mer när man slipper krångel och avbrott sedan så flyter det på bra när man är van vid tekniken. Jag tänker på att det gamla skåpet vi fått ligger rätt i tiden. Såg det någonstans. Så det får hänga med. Bra förvaring. 


Ja men mer än så är det inte en vanlig tisdag i slutet av Maj. Ja förutom att det regnar en hel del. Ja och att det verkar bli en skön onsdag. 

.   
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Jag tillbringar också mycket tid i mitt "kontor". Tror fortfarande att ditt skåp är en designklassiker! Måla inte!

    Ha en fin sista majdag.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Skönt när man har en bloggplats och ditt skåp var snyggt.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.