torsdag 19 januari 2023

Ögonmått

Jag tog tag i livet och drog in till stan för att dels hämta hem några tapetprover från Rusta. 

Jo men det ligger inom min budget, Rusta alltså. Vet inte om jag nämnde elräkningen. Nära 16 000:- Inte så man jublar av glädje och hoppar jämfota precis. Och precis nära Rusta ligger ju jätten IKEA. Jag behövde också ett hyllplan till en Billyhylla. 

Hur kan man bara tänka så fel? Vet inte men jag kan tydligen i alla fall. Jätte mycket för långt blev den. Fel färg tänker ni, men jag ska måla om. Nu visade sig att det måttet jag skulle ha tydligen inte finns längre. Ha Ha! Men vi får såga och knåpa. Det kommer bli så bra.

 Superbilliga ljusslingor fanns det och ja, jag behöver ljus. Behöver verkligen lite nya växter också.




Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Heja dig!!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Jäklar så dyr räkning. Nästan så jag fick tårar i ögonen.
    Tur att det finns såg så du kan fixxa till hyllan.
    Ha en bra fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Jobbigt med så hög räkning, sparpengar är ju roligare att lägga på andra saker... Men mer ljus och gröna växter ger små glimtar av glädje ändå.

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  4. Det var litt av en strømregning! Jeg er glad jeg har vedovn til oppvarming, så jeg kommer litt billigere unna.

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.